Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2011 00:32 - Запалена по играта Lady popular
Автор: stefsi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2705 Коментари: 2 Гласове:
0



Всички, които сте чували или играли играта Lady popular да харесат този постинг. Аз много се запалих по тази игра и я играя от 437 дни. А моето лейди е само на 17 ниво. Гледам толкова много популярни лейдита  и аз искам да съм като тях. С моята най-добра приятелка Доротея (споменавала съм я в предишния постинг "Когато се скараш с приятел") се запалихме по тази игра по-миналото лято. Аз направих лейди на Дори и си направих за себе си лейди. Ако някой играе играта да знае, че нашите лейдита се казват Keitla и Alabaladsaha.  И така тази игра не е толкова лесна,но пък за сметка на това е много интересна. Трябва да изпълняваш различни цели всяко ниво. Целите в началните нива са лесни, но след 10 ниво стават трудни. Абе изобщо играта е много интересна и занимателна. Препоръчвам на всеки,който има много свободно време да я погледне!!!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Здравейте!Казвам се Десислава. ...
26.12.2011 20:14
Здравейте!Казвам се Десислава.Искам да кажа че и аз съм много запалена по играта.Но имам един огроооомен проблем.Играя играта от 387 дни,но съм само на трето ниво и ми е трудно да събирам пари и да бия другите лейдита на женските дуели.До пето ниво целите бяха мнооого лесни(е поне за мен)но сега ми се струват мнооого трудни!Вярно,играта е занимателна,но понякога се налага да стоя с часове да чакам лейдито ми да спре да работи за някакви си жалки 50 лева!И не мога да повярвам че тези коити са на 17 ниво викат-аз съм САМО НА 17НИВО!Ами вижте мен!:)





цитирай
2. анонимен - Здравейте!Казвам се Десислава. ...
01.11.2012 09:51
анонимен написа:
Здравейте!Казвам се Десислава.Искам да кажа че и аз съм много запалена по играта.Но имам един огроооомен проблем.Играя играта от 387 дни,но съм само на трето ниво и ми е трудно да събирам пари и да бия другите лейдита на женските дуели.До пето ниво целите бяха мнооого лесни(е поне за мен)но сега ми се струват мнооого трудни!Вярно,играта е занимателна,но понякога се налага да стоя с часове да чакам лейдито ми да спре да работи за някакви си жалки 50 лева!И не мога да повярвам че тези коити са на 17 ниво викат-аз съм САМО НА 17НИВО!Ами вижте мен!:)






цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stefsi
Категория: Бизнес
Прочетен: 54418
Постинги: 18
Коментари: 36
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930