Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2011 23:38 - Яденето
Автор: stefsi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 706 Коментари: 2 Гласове:
1



Все дядо ми повтаряше като малка, че съм злояда ( не че сега съм по-добре). Аз му казвах, че не обичам това, не обичам онова, а той винаги ми повтаряше, че яденето не е  за удоволствие, а е процес, който е необходим на организма и трябва да се яде от всичко по малко, за да си доставим необходимите витамини. Сега аз се старая да следвам съвета на дядо и ям всичко, ала това не значи че обичам всичко. И така. Аз много си обичам дядо, защото той ми дава полезни житейски уроци, които мама и тате не могат да ми дадат, защото са млади и нямат такъв опит като дядо. Не че обичам мама и тате по-малко от дядо ми просто много обичам да спя при него, защото с него можем да си говорим всичко. Е това беше от мен засега. Очаквайте следващия ми постинг!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. diadokolio - Прекрасно и вярно!
12.11.2011 08:30
Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за чудесният текст!
Да, интересно е с дядо!
Мечтаех го и мечтите ми се сбъднаха.
Често чувам упреците от дъщерите, когато им гостувам-"...пак си ги занимавал с твоите тревички и коренчета, нали ги има готови в магазина...!
Внуците пораснаха и вече ме защитават-"...беше много интересно, играехме си с дядо на готвачи и е много вкусно...".
Това е моята награда, да пристигам с чантите от село и да успявам да конкурирам кутиите с изкушения.
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
2. stefsi - Благодарности
12.11.2011 10:55
Добър да е денят и на вас,
Благодаря ви, че харесвате моя постинг и се радвам, че сте го коментирали. Е, за съжаление сега е такъв светът. Младите взимат всичко наготово от магазина, а кой знае дали това е истинско натурално. Истинско натурално е всичко от село, въпреки, че сегашните деца (включително и аз съм дете, но не съм чак толкова разглезена) не искат и да опитат и затова не знаят колко са вкусни нещата от село!
С Уважение, Стефани
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stefsi
Категория: Бизнес
Прочетен: 54436
Постинги: 18
Коментари: 36
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930